Pages

Thursday, June 02, 2011

Kecelaruan = Nothingness

Guys, aku sedang berfikir ini, kenapa sekarang ada masanya aku rasa kosong. Empty shell. Kadang-kadang lepas solat, aku rasa nothingness. Korang tau apa yang paling menakutkan dalam life ni. Bila korang tak tahu nak buat apa, rasa apa. Itu yang aku rasa. Walaupun kejap-kejap, tapi menakutkan sangat.

Okay guys. Short note je nih. Just nak bagitau kecelaruan aku sekarang ni. See you tomorrow guys.

"Memandang ke belakang, yang ada kesan langkah penuh berdarah. Lantas, melihat ke hadapan, yang wujud jalan onak berduri. Tapi tak mungkin berdiri di sini, terdiam dan terpaku. Kerana putaran hidup memaksa aku melangkah, walau setapak. Langkah berdarah jadi pengalaman, buat pedoman melalui jalan onak berduri."

No comments:

Post a Comment

Berani komen?

Pautan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Klik!